Cool decor presentatie Noord-Hollandse Zakenvrouwen

“Laten we hopen, dat dit het begin is van een nieuw netwerk. En tijdperk. We zijn allemaal ondernemers en als we elkaar kunnen ondersteunen en versterken, is dat alleen maar goed", was de algemene opinie afgelopen 9 december in Theater Cool in  Heerhugowaard. 

Ruim vijfentwintig ‘genomineerde’ women in business ontvingen daar uit handen van bühnediva Karin Bloemen het eerste exemplaar van de prestigieuze glossy Noord-Hollandse Zakenvrouwen, uitgegeven door Rodi Media. Acte de présence gaf ook de Zaanse popzangeres Margriet Eshuijs, die het voorwoord schreef van de uitgave.

Noord-Hollandse Zakenvrouwen is een magazine als statement, als etalage, waarin lokaal prominente zakenvrouwen hun successtory vertellen. Het verhaal is geen bedrijfsportret, maar een persoonlijke levensschets, uiteraard wel in relatie tot het bedrijf. De exclusiviteit zit hem in het maximaal aantal geselecteerde zakenvrouwen per jaarlijkse uitgave. De linkerpagina als commerciële uiting, de rechterpagina ingevuld met ‘het verhaal van de vrouw achter het bedrijf’.” Na het officiële gedeelte, waar theaterbeest Bloemen de zaal van een ‘mini-concert’ voorzag en haar repertoire knap aanpaste aan de actualiteit, volgde een informeel samenzijn. Ervaringen werden uitgewisseld en de eerste visitekaartjes gingen al van hand tot hand. Naast het eerste exemplaar ontving iedere zakenvrouw nog eens 100 glossy’s extra om zelf te verspreiden binnen het business en social (media) network. Verder volgt distributie op geselecteerde leestafels/locaties in de provincie.